woensdag 18 december 2013

Through the never...

Bij ons thuis is het elk zijn hobby. Mijn wederhelft is enorm geïnteresseerd in muziek dus er is een volledige hoek in de living bedekt met cd's. Volgens mij is mijn hobby jullie al wel duidelijk en mijn spulletjes hebben een plaatsje gevonden in de dressing.

Een van de laatste favorieten van de wederhelft is de CD "Through the never" van Metallica (zie ook deze blogpost). De CD (of toch de editie dat mijn manvolk heeft) ziet er uit als volgt:



Ideaal voer voor flockfolie dus! Gewoon overtekenen en uitsnijden, met dank aan Metallica om het de creatievelingen makkelijk te maken... Maar waar had ik deze flock nu voor nodig?

Een tijdje geleden vroeg hij mij: "En wanneer ga je nu eindelijk eens iets voor MIJ maken"? Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik vroeg hem meteen wat hij dan in gedachten had.
Graag een tas om naar de leidingskring van de Chiro te gaan. (sinds september is hij opnieuw actief in de Chiro als volwassenenbegeleider, hij gaat dus zo goed als elke zaterdagavond naar de leidingskring van de leidingsploeg.) Ze mocht niet te groot zijn en er moest net een notaboekje en wat schrijfgerief in raken. Ik haalde de mosterd hier.

Hij koos voor een zwarte canvas stof met op de voorkant het logo van de CD er op geflockt. Voor de binnenkant koos hij een zwart katoentje met witte sterretjes. Ik werkte de tas af met Kamsnaps in dezelfde kleur als het geflockte logo. Aan de zijkanten werkte ik langs beide kanten met D-ringen en in de band stopte ik een schuifgesp.

















Of hij blij was met het resultaat? Dat wel!

4 opmerkingen:

  1. Schoon!! Haa uw manlief terug actief in t chiro... dat wist ik nog niet! En heeft em nog geen bestellingen meegebracht van op t chiro voor nog zo een geweldige zakskes???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, sinds dit chirojaar is hij volwassenenbegeleider. Vanavond is de eerste keer dat hij die tas gaat meepakken, ik zal het u weten te zeggen. ;-)

      Verwijderen
  2. wauw!!!
    Wat een ontzettend knap en mooi gemaakte tas!
    Stoer! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen